سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت| طراحی سایت در تهران|طراحی سایت در کرج

اگر کسب و کار شما در اینترنت حضور ندارد، آماده باشید که به زودی از صحنه بازار کسب و کارها محو خواهد شد!

امروزه در سرتاسر دنیا کمتر کسب و کار شناخته شده ای را خواهید دید که در اینترنت حضور قوی نداشته باشد.

شما برای سفارش یک وب سایت متناسب با کسب و کار خود باید به چند نکته توجه کنید. حتماً تا به امروز بسیاری از همکاران شما بوده اند که برای کسب و کار خود طراحی سایت انجام داده اند. بنابراین شما میتوانید از روی آنها ایده بگیرید. این موضوع به هیچ وجه بد نیست. اینکه شما سایت های رقیب خود را بررسی کنید باید یکی از اصول کاری شما باشد.

شما با بررسی چند سایت رقیب به خوبی متوجه میشوید که انتظارتان از سایت خود چیست. همچنین شما اگر سایت های دیگر را به خوبی بررسی کنید می توانید کمبودها در این حوزه را بفهمید. در این صورت میتوانید قابلیت هایی را که می توانند مخاطب بیشتری را جذب کنند شناسایی کنید. با قرار دادن این قابلیت ها در سایت خود نسبت به رقبای خود مزیت رقابتی ایجاد کنید و از آنها پیشی بگیرید.

سفارش طراحی سایت ارزان و حرفه ای

اگر شما به دنبال طراحی سایت حرفه ای هستید شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که آیا میتوان با هزینه کم یک سایت خوب داشت؟

اما پاسخ به این سوال چندان هم ساده نیست. طراحی سایت یک فرآیند بسیار پیچیده است و قیمت گذاری آن از آن هم پیچیده تر. اما اگر شما هدف از طراحی سایت را به خوبی درک کنید پاسخ سوال بالا آری است.

شما میتوانید با صرف هزینه کم یک سفارش طراحی سایت ارزان و حرفه ای داشته باشید. برای صرفه جویی در هزینه طراحی سایت ناگزیر هستید طراحی سایت خود را اصطلاحاً با قالب آماده انجام دهید.

استفاده از قالب آماده در طراحی سایت

قالب آماده یا تمپلیت آماده یک سایت از پیش طراحی شده است که کدنویسی های لازم در آن صورت گرفته و برای ادامه کار آماده شده است. در این مدل طراحی سایت، طراح سایت اقدام به محتوا گذاری، جابجایی منوها، قرار دادن اطلاعات متناسب با سفارش طراحی سایت ، و در کل شخصی سازی سایت متناسب با کسب و کار کارفرما میکند.

از معروفترین قالب های آماده وب سایت، قالب های وردپرسی و جوملا هستند. هر یک از این ارائه دهندگان قالب های آماده سایت مزایا و معایب خود را دارند که از حوصله این بحث خارج است. اما در مجموع مزیت استفاده از قالب های آماده را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • هزینه طراحی سایت کمتر
  • طراحی سایت سریع
  • استاندارد بودن کدنویسی های انجام شده در این قالب ها

اما طراحی سایت با قالب آماده در کنار مزایایی که عنوان شدند معایبی هم دارد:

  • محدودیت در تغییر ظاهری سایت و شخصی سازی
  • سرعت پایین تر به علت وجود امکانات اضافی
  • تکراری بودن به علت استفاده از قالب های آماده به خصوص

در مجموع تصمیم آخر با کارفرماست. اگر معایب ذکر شده خللی در نیازهای شما ایجاد نمیکند استفاده از قالب آماده یک گزینه خوب برای شما برای سفارش طراحی سایت ارزان است.

شما می توانید برای مشاوره بیشتر در این خصوص با کارشناسان شرکت طراحی سایت اکسینو تماس بگیرید تا با زوایای بیشتری از این موضوع آشنا شوید.

امروزه با گسترش ارتباط مجازی دیگر لزومی ندارد نگران ارتباط با پیمانکار باشید. دیگر فرقی نمیکند شرکت طراحی سایت در شهر شما واقع شده باشد یا نه. تمامی کارها را میتوان به شکل دورکاری انجام داد. شرکت اکسینو در تهران و کرج دفتر دارد و ما اماده خدمات رسانی حضوری به شهروندان تهرانی و کرجی هستیم. ما آماده خدمت رسانی به شما هموطنان به شکل غیرحضوری از هر کجای ایران هستیم. مهم این است شما بهترین را انتخاب کنید.