سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارزان ترین جت پرینتر | قیمت جت پرینتر | بهترین قیمت جت پرینتر |

جت پرینتر یک لغت لاتین است که از دو کلمه جت (Jet) و پرینتر (Printer) درست شده است، که کلمه جت به معنای به خارج پرتاب کردن می باشد و پرینتر نیز به معنای چاپ کننده می باشد؛ به طور کلی جت پرینتر به عنوان و به معنای چاپگر صنعتی و یا تاریخ زن، بارکد زن نیز گفته می شود.

در جت پرینتر ها بر اساس پاشش غیر تماسی جوهر به ویژه به صورت ذراتی که باردار شده اند و همانطور چسبیدن ذرات جوهر بر روی محصولات به گونه ای که نوشته چاپ شده در برابر هرگونه آسیب ها نظیر رطوبت و استحکاک مقاوم شده باشد و به سادگی و راحتی از روی محصول جدا نشود، همین سیستم پاششی غیر تماسی موجب شده است که سرعت چاپ د راین گونه چاپگر ها بیشتر بشود به ویژه در چاپگر صنعتی که سرعت بسیار بالاتر است.

سیستم عملکرد جت پرینتر های صنعتی به گونه است که با نصب بر روی خطوی تولید با توجه به تکنولوژی پیشرفته ای که دارد موقعیت محصول را شناسایی می کند و بر اساس آن برنامه ای که داده شده است، جوهر با فشار و سرعت زیاد و بر اساس طرحی که سفارش داده شده است روی محصول پاشیده می شود.

و بعد از این که پاشیده شد خیلی زود و سریع آن نوشته که ممکن است تاریخ تولید و یا انقضا محصول باشد و یا مشخصات آن باشد شکل می گیرد و خشک می شود.

دلیل استفاده از این گونه پرینتر ها در صنعت این است که علاوه بر سرعت بالایی که در چاپ دارند مقاومت زیادی را نیز دارا می باشند و کمتر خراب می شوند؛ نکته بسیار مهم در استفاده جت پرینتر ها این است که نباید در مواجه با حجم بالای کاری و مدت زمان طولانی که از آن استفاده می شود خیلی زود خراب و فرسوده بشود و در صورتی که نیامند تعمیر باشند هزینه مالی آن ها به طوری باشد که خیلی سنگین نباشد.

مجموعه پارسا جت پرینتر به عنوان نمایندگی پخش و فروش انواع مدل های جت پرینترهای صنعتی حرفه ای گرانقیمت و جت پرینترهای دستی ارزان قیمت در ایران می باشد، ارائه دهنده کلیه خدمات پخش، فروش، مشاوره خرید، گارانتی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش می‌باشد.

پارسا جت پرینتر به عنوان یکی از معتبرترین ارائه دهنده های خدمات پخش و فروش و خدمات پس از فروش در ایران و به ویژه در مناطقی چون مشهد، اصفهان، ارومیه، اردبیل، تبریز، شیراز، تهران، زنجان می باشد.

جت پرینترهای تک رنگ با قابلیت پرینت مشکی و پرینت سفید از محصولات ارائه شده می‌باشند. علاوه برپرینترهای جوهر افشان صنعتی و دستی ، انواع دستگاه لیرز مارکر جهت حکاکی لیزری تاریخ ، قیمت ، اطلاعات و بارکد ، از دیگر محصولات ما می‌باشند.

جت پرینتر های تک رنگ دارای قابلیت پرینت مشکی و پرینت سفید رنگ می باشند می باشد. علاوه بر پرینترهای جوهر افشان صنعتی و دستی ، انواع دستگاه لیرز مارکر جهت حکاکی لیزری تاریخ ، قیمت ، اطلاعات و بارکد ، از دیگر محصولات ما می‌باشند.

دستگاه هایی که به عنوان جت پرینتر معرفی می شوند دارای انواع مختلفی می باشند.

هر فرد خریداری باید با توجه به محصول تولیدی، ویژگی های سطح چاپ و جنس و تیراژ تولید و شرایط اختصاصی که خط تولیدی اش دارد از بین انواع مختلف این چاپگر ها یکی را انتخاب کند که مناسب تر باشد.

هرکدام از این دستگاه ها برای شرایط ویژه ای ساخته شده اند و باید متناسب با نیاز تولید یکی از آنها را انتخاب کرد.

جت پرینتر های دستی برای جاهایی مورد استفاده است که امکان قرار دادن آن ها بر روی نوار نقاله وجود ندارد برای مثال می توان به کارتن های بسیار بزرگ، لوله های کاروگیت، بشکه ها و … .

در صورتی که محصولاتی را دارید که می توانید نوار نقاله را روی آن قرار دهید توصیه می شود که از جت پرینترهای ثابت استفاده کنید.